homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

miercuri, 11 decembrie 2013

Primul Concurs!!!!

Dragii mei,
Pentru ca vine Craciunul dar si pentru ca saptamana aceasta mi-am lansat blog-ul, cu ajutorul unei fete minunate dar si a prietenilor mei ce m-au incurajat sa fac acest lucru, in cinstea lor m-am gandit sa va ofer voua, cititorilor, un concurs ce consta doar sa te inscrii, considerati-l cadoul meu, de Craciun, pentru voi :)
Va multumesc mult ca urmariti acest blog si mai jos, aveti premiile si Raffle-ul.
BAFTA!!!

a Rafflecopter giveaway

13 comentarii:

  1. As merge sa vad copiii de la casele de copii si le-as asculta dorintele si as face tot posibilul sa le ofer tot ceea ce isi doresc!
    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai suflet mare.
      Ma bucur ca au mai ramas oameni care inca stiu ce este acela "Spiritul Craciunului".
      Cu siguranta ai fi un Mos Craciun extraordinar :) si de asemenea, bucuria este reciproca.

      Ștergere
  2. Multumim pentru concurs! Cartile alese sunt foarte frumoase. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac cartile alese:)
      Fiecare a contribuit cu o carte, doar pentru voi. :*

      Ștergere
  3. Aș vrea să am un radar care să-mi arate cine e nefericit, aș merge acolo și le-aș face câte o surpriză mică dar frumoasă.
    Frumos blog și mulțumim de concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ideea ta caci oamenilor nu le trebuie lucruri multe iar una dintre cele importante este fericirea :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Noi am pus la "bataie" 7 carti, sincer? nu prea stiu cum functioneaza raffle-ul dar mai mult ca sigur selectarea se va face prin random.org.
      In concluzie, vor fi 7 norocosi carora Mosul le va aduce, sigur, o carticica sub brad :)

      Ștergere
  5. CRACIUN FERICIT SI MULTA FERICIRE SI SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca as fi Mos Craciun pentru o zi, as face exact ce trebuie sa faca Mos Craciun in ziua sa magica, as implini tuturor oamenilor dorintele curate de sarbatori si astfel sa le aduc bucuria si iubirea de frumos in interior !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca as fi Mos Craciun le-as da tuturor un cadou ca sa se simta mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un concurs inedit cu prremii foarte interesante. Multumim pentru concurs! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca as fi Mos Craciun pentru o zi, as face tot posibilul ca toti copiii sa primeasca cadoul dorit si as incerca sa le fac ziua mai buna oamenilor.
    Multumim pentru concurs :)

    RăspundețiȘtergere