homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

marți, 10 decembrie 2013

Luni, 9 decembrie ora 02:00 AM



Draga jurnalule

Multe lucruri sunt de spus despre mine...

E ciudat ca dintre toate gandurile pe care le am acum, numai o fasie mica nu poate sa se afle raspunsul...

Totul este atat de intunecat, de ce nu pot intelege totul?

M-am saturat de minciuni si dulcegarii dar nici adevarul nu il vreau!

Stiu ca trebuie sa fiu constienta de ce fac caci, ce-am facut si ce fac imi va afecta viitorul.

Frica sta sa-mi explodeze-n piept impreuna cu inima, ce de un timp doar sange rece-mi pompeaza-n vene.

Doar intrebari fara raspunsuri...

Pierdute se fac ele, cand defapt in fata ochilor mei se afla.

Trebuie sa am grija ca amintirile sa-mi aduca o moarte fericita dar si una buna.

Viitorul este doar un cuvant ce lasa o senzatie de greata in stomac.

Simti cum sangele iti pulseaza prin vene, simtul de protectie si de conservare isi face efectul reusind sa te faca sa te gandesti la viata ta.

Mereu ma cutremur, fiori reci traversandu-mi spinarea, cand vad ca nimeni nu se gandeste la viitorul lui.

Nimeni nu stie cat de necrutatoare este viata.

Ei bine am sa-ti spun ceva:

Timpul nu iarta pe nimeni avand mereu grija sa-ti aduca atat cat ai semanat nu mai mult.

Nu toata lumea are norocul la o adoua sansa asa ca mai bine sa nu-ti incerci norocul, eu ma straduiesc sa ajung mai sus de linia de plutire. :(

Criss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu