homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

vineri, 13 decembrie 2013

Miercuri, 17 Decembrie 1993

Draga jurnalule,
Astazi mi te voi prezenta tie, caci, macar de-ti scriu, sa stii ce fel de persoana iti scrie.
Ma numesc CrisTalls si am 15 ani( mi-as fi dorit sa fiu mai mare cu 3 ani dar nu reusesc) sufletul nu-mi este atat de pur, caci, am vazut destule lucruri rele pe acest pamant si iti spun cu frica ca, si in continuare voi mai vedea...
Nu pot spune ca am un viitor asigurat, mereu se poate schimba.
Totul se schimba, incepand cu ziua in care m-am nascut si in care am sa mor.
Planuiesc sa fac ceva memorabil, ceva care lumea sa nu poata uita, sa fie ceva utilizat in viitor, sa descopar ceva ce, poate schimba lumea intr-una mai buna.
Stiu, este un vis, iar visele nu vor ramane altceva decat niste vise, dar eu am de gand sa schimb acest lucrul.
Vreau multul ce numai putin reusesc sa-l aiba.
Incerc sa le arat oamenilor ca nu sunt ceea ce cred ei ca sunt.
Nu sunt un copil, chiar daca arat ca unul, nu sunt nici adult in asa fel incat nu sunt nici adolescenta.
Sunt ceva ce se reflecta in nimic.
O fiinta ce vrea mai mult decat i s-a scris.
Eu nu cred in destine, sorti sau predicti, toate sunt chestii gandite ce au probabilitatea de a se intampla sau nu.
In schimb cred in apocalipsa dar nu aceea, cum ca vine sfarsitul lumii!!!
Pana la urma apocalispa este doar sfarsitul a unui nou inceput ce din el se va renaste un alt inceput.
Totul este logic si inexplicabil dar si misterios si fantastic.
Totul este cat se poate de real, traim intr-o lume unde noi am realizat fantasticul dar si unde am distrus minunatul.
Nu orice este neobisnuit face si rau si nu orice perfect face bine....
Aceasta este realitatea in care traim, nu mai este alta!

Criss...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu