homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

luni, 17 noiembrie 2014

SECRET SANTA #!!!

~Yummy~

   !SECRET SANTA!
!A INCEPUT! 
YEY :)
Stiu ca era vorba sa postez exchange-ul de ieri dar nu am avut deloc ragaz...Prea multe teme, scoala, invatat, ajutat familie, prieteni si treburi personale, stiti cum este:)  cand vedeti patul nu stiti cum sa va ascundeti in el ! :))
Ok, haideti sa va spun cam ce vreau eu in acest (de ce imi vine sa zic concurs? ) schimb de fericire :

1. Toti cei care vreti sa participati, CER SERIOZITATE, nu de alta, dar, ar fi urat ca cineva sa ramana fara cadou, (in cazul acesta, carte/swaguri/lucruri handmade(facute din suflet) si scrisori) iar celalalt sa faca o asemenia rautate ( SPIRITUL CRACIUNULUI fie cu voi!).
DECI, FARA GLUME PROASTE! 
MULTUMESC :)
2. Am nevoie sa va scrieti mai jos numele vostru complet, cel cu care imi urmariti blogul, link-ul share-ului, poate si un like pe facebook( optional, dar ar fi un cadou dragutz pentru mine :D )si sa imi trimiteti prin mail-ul acesta francesca.barta@yahoo.com adresele voastre(c-am tot ce trebuie ca sa poata trimite cineva coletul spre voi; stiti voi...adresa, nume complet, oras, judet, codul postal)
~CUM  SE VA DESFASURA:
Ei bine, CA SA SE STIE, cer adresele voastre de email impreuna cu restul continutului ca sa le pot da celor care vor ajunge sa va fie "Mosul".
Veti avea "perechea" selectata de JE prin random.org .
Planul este de a astepta pana in data de 14 decembrie, sa va strangeti si sa va faceti deja "cadoul" perfect pentru ai trimite norocosului :)
pe 14 seara va zic fiecaruia prin email/facebook pe cine aveti(adresa lui)
PE 15 DEMEBRIE AS DORI CA TOTI PARTICIPANTII SA PUNA COLETUL LA POSTA!
(DUPA CE L-ATI PUS LA POSTA, NEAPARAT SA IMI TRIMITETI O FOTOGRAFIE A FACTURII, CA SA AM GARANTIA CA ATI TRIMIS-O(altfel nu primiti nici voi).
Cam asta ar fi.
Cat scris ingrosat si litere mari! , sper ca nu v-am speriat :))

Va pup, si sper sa fim cat mai multi:)
~by CrisuTa CrisTalls~

Un comentariu: