homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

luni, 10 martie 2014

Exemple...

Vreau sa le arat ce stiu,
Asta este ce vor Ei,
Iar ei par ca nu stiu cine sunt eu.
Deci le pot spune adevarul...
Dar,
Pot eu indura, oare, consecintele?!!?- Anonymus

In ultimul timp, scriisul mi-a adus mari alinari...
Ei bine asta si ascultatul melodiilor.
Pur si simplu simt cum gandurile imi explodeaza si nu le pot tine minte decat in acest mod.
Iti pot zice minciunile goale ce ne li arunca ei in fiecare zi la televizor, iti pot arata adevarata frumusete a adevarului dar, te avertizez, cu ea vine si durerea(un mic sfat: ele se atrag, sunt mereu lipite una de cealalta).
Crossed stars, doua vieti opuse...
Se iubesc, dar factorii externi, nimicuri, care se pare ca au un efect puternic asupra lor, fac in asa fel incat sa nu se poata apropria unul de celalalt.
Cam aceasta este definitia adevarului impletit cu durerea...
Va puteti gandi ca la o lege la chimie : polii opusi se atrag.
Incercam sa gasim atatea teorii, sa descoperim lumea, sa descoperim SENSUL lucrurilor...
Este un lucru dificil si nu mereu da rezultate.
Eu cred in speranta, 
Cred in adevarurile din spatele minciunilor spuse cu un profesionalism exceptionabil...
Tot ce trebuie sa faci este sa cauti adevarul si el ti se va arata, poate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu