homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

marți, 29 octombrie 2013

Schimb de directii



Intre timp…
Intr-un orasel pe cat se poate de normal, o fata pe cat se poate de obisnuita…
-Mamă…hai sa inchidem geamurile,se pare ca va incepe imediat o furtuna,nu gluma.
-Bine, dute la etaj si verifica, eu ma duc in bucatarie si in camera de zi, da?
-OK! pe cand eu deja eram sus :-P …Ok camera mea…verificat, camera mamei…verificat si camera tatei…of…ce-as fi vrut sa-l fi cunoscut dar…in timp ce eu stau si ma gandesc geamul din camera sta sa se sparga…ce proasta sunt trebuie sa inchid geamul, doamne ce tare bate vantul parca ar veni APOCALIPSA…
Stii chiar e plcut sa te holbezi la cer imi sic in gand…eh…gata cu holbatul mai multa miscare:)dar chiar cand sa imi iau privirea de la geam vad ceva stralucitor care…care cadea, o fi o stea cazatoare imi zic…..STAI!!!Desteapto cu poate sa fie o stea cazatoare nici macar nu poti vedea luna de plapuma asta de nori dar mite stelele cazatoare!Bang bang!… ok ok .m-am prins, dar daca nu e o stea cazatoare atunci ce? Eh de parca imi pasa, atata timp cat nu a patit nimeni nimic atunci inseamna ca nu e periculos…deci nu trebuie sa imi fac griji…
-April esti bine?striga mama lui April ingrijorata…
-Da mama!!! au trecut doar 5 minute…
-Daca zici tu, a pai inseamna ca ceasul meu se misca cu o ora mai rapid?Ce?What?OMG!!!o ora?doar am inchis geamul…adica cum a putut sa treaca o ora?…of…
-Inseamna ce e 12 si ceva…pai…ma duc sa ma culc si chiar in acelasi timp se auzi un tarait pe masa. Dar bine inteles nu inainte sa ii spun noapte buna prietenei mele:)
-Ok, da nu vorbiti mult da? caci este destul de tarziu, ne-am inteles?
-Da mama,cu juma de gura…:-P

Ana:Hey buna April!!! Ce mai faci? Ai vazut ce-i afara?adica doamne!!! Crima si Pedeapsa:))
April:Buna Ana.Da…e cam urat afara…
Ana:Urat? fato glumesti? Este…ei bine nustiu exact ce este dar daca va continua asa maine nu vom merge la scoala:-P
April:HA ha …buna incercare:))
Ana:Da stiu nu? hey mama mi-a spus o poveste care are legatura cu furtuna…
April:Pai si ce mai astepti, am ursuletul langa mine si o cana cu lapte, asa ca spune-o!
Ana:Ha ha! Eu mi-am uitat cartea!
April:Haide nu fi…
Ana:Bine dar nu razi da?
Aprli:Promit.
Ana:Sigur sigur?
April:Pe bune? spune-o odata!
Ana:Ok ok! nu ma omora ca dupaia nu mai pot sa ti-o spun.
Deci…se vorbeste de o legenda in care un inger semi-pur ar…
April:Semi-pur?
Ana:Ma lasi sau nu?
April:Da scz…:(
Ana:Un inger semi-pur care a incercat sa fure,,Cartea cunoasterii” si ca a omorat un semen de-al sau ca sa o capete.
April:Si?
Ana:Si ce?
April:Undei continuarea?
Ana:Pai… Samael (asa il chema pe ingerul semi-pur) a reusit sa il il impinga pe Hyperion in Abyssi si se zvoneste ca s-a aruncat impreuna cu el…
April:Dar de unde stia mama ta despre asta adica pe bune daca s-ar fi intamplat acestea noi nu am mai fi existat adica … nare logica…
Ana:De fapt nu este o legenta ci a visat mami asta, dar acm pe bune dece nu crezi?asa putin, adica poate exista…nu? se poate orce ….
April:Nu cred si asta e, punct. Este doar o poveste de copii mici.Bine hai ca vreau sa dorm te pup, pa si somn usor!!!
Ana:Bine, noapte buna! Nevedem maine la scoala mergem impreuna.

Si asa April a adormit nestiind ce o va astepta ziua de maine.

Cei doi urlau unul la altul, Hyperion se transfoarma…in…intr-un demon!!! WTF?
-Nenorocitule!!!Stii ce-ai facut?
-Da! Te-am transformat in adevarata ta forma!!! Hyperion orb defurie a rostit ceva de neiteles si deodata din maini ii ieseau fulgere…
-Inger prost!!!lumea noastra no sa mai existe din cauza ta!!! Jur ca am sa te omor, jur ca o sa iti tarasc sufletul in cel mai mizerabil loc!!!si apoi urla de durere…Inger prost sa nu imi spui ca ai murit tocmai acum!!! N-am sa te las sa mori asa usor!!! Il lua de gat si rostise apoi ceva indescifrabil si ii suci gatul.
Hyperion vru sa rosteasca o vraja de a lui dar fu prea tarziu, amandoi erau trantiti pe jos morti sau cel putin asa parea.

April nu mai reusea sa adoarma din cauza acelei ,,stele cazatoare” se gandea in continuu, era foarte curioasa dar nu putea merge pe potopul asta afara si sa caute un lucru al carui nu-i gasea o explicatie. Dar faza cea mai nasoala era ca a avut un vis inn care era numai moarte, peste tot unde se ducea erau balti mari de sange urmate de un cadavru.:((.
-Off..doamne, cat o fi ceasul?imi spun mie in soapta…06:46 AM…Ce???Nu pot sa cred ca am stat atata timp facand nimic…
Trebuie sa ma imbrac…Iau hainele gata pregatite pentru prima zi de scoala si incep…parul…hainele…pantofii si genta…acum ca este…07:12 AM si ca m-am gatit arat ca o fata tipica de 17 ani care spune ca este sigura pe viata ei.:)
-CNOC CNOC!!!
-Haide scularea!!! a venit Ana sa ta ia!!! Si chiar in timp ce verbeste atata in fata usii imi iau geanta, ma mai uit odata in oglinda si imi spun ca ,,azi este o zi noua, cu un nou inceput”
-Ah , gata deja? credeam ca inca dormi… hai fuga, caci nu vrem sa intarzii in prima ta zi de scoala dintr-a xi-a nu?
-Nu… normal ca nu vrem, i-am dat un pupic si apoi m-am grabit spre usa, pa ureazami bafta!!!
-Nu ai nevoie:)!!!

In drum spre scoala…
April:Hey… Ana…tu nu ai vazut ceva stralucitor aseara pe cer?
Ana:Da:)Fulgerele:)
April:Nu acum pe bune…Nuu acum pe bune nu ai vazut nimica care sa iti bata la ochi?
Ana:Nu…scz chiar nu am vazut nimica sau ceva de genul asta…dar vorbin de batator la ochi… frumoasa rochita:)…
April:Merci
Ana Hey uitel pe Darius…Darius?
Deci ca sa se stie:eu, Darius si Ana suntem prieteni inca de la 5 ani:) Eu sunt ce din mijloc:)
Ana si April:Buna!!!
Darius:Hey!!! fetelor ce mai faceti?
Ana ii dadu un sarut zdravan si plin de pasiune si Darius ridicand-o in brate:) ce romantic:)
Ana:Dar mi-ai spus ca nu ai sa reusesti sa ajungi azi in tara:(( dar mite la scoala!!!ox: si apropo ce ai la spate…?
Darius:Da stiu…dar eu de fapt am ajuns de ieri acasa…ma gandeam, sa iti fac o surpriza! si scoase de la spate un buchet mare plin cu trandafiri rosii si i-o dadu Anei, dar nu inainte sa mai scoata de la spate un trandafir albastru si sa m-l dea.
April:Vai nu trebuia…!
Darius:Chiar ma bucur ca am gasit unul, era ultimul si stiu cat de mult iti plac:) si o saruta pe obraz ceea ce pe April o facu sa rosesca toata si se uita la Ana sa vada ce expresie are fata ei dar ea nu este tipul de fata care sa fie geloasa in plus are incredere in mine.
Ana :Vai da ce esti tu?magician?N-ai si o masina in buzunarul din fata ca sa completam?…:))

Darius:De fapt…si ne lua de mana ca sa ne duca in fata…nu se poate…unei minunate masini!!!
April:-WOW!!!Cum?…Nu se poate!!!
Ana-cum ai facut rost de frumusetea asta?
Darius-pai mi-au cumparat-o parintii mei, cat timp am fost plecat,
ei au cautat o masina pentru mine!!!spuse el exaltat de bucurie.
April-doamne Darius esti foarte norocos!!!…
Darius-haideti!!!lasativa florile in masina si sa mergem la ora, doar nu vrem sa intarziem la prima ora nu?
Ana-Da ca tot vorbim de ora, ce avem?
Darius-Istorie, din cate stiu eu, avem un profesor nou…dragul de Dariu ma bucur ca si-a gasit pereche caci eu chiar nu ii eram potrivita:) il iubesc foarte mult dar doar ca pe un frate:)
April-Eu ma duc rapid pana la secretariat sa iau orarul, ne vedem in clasa!!!
Dariu-bine!!!ne vedem…
….In drum spre secretariat….
OF deja s-a si sunat? grabestete April, haide ca ai ajuns imediat…Ups…de ce pot sa ma lovesc?Of…
April-Scz, Scz, Scz…chiar nu te-am vazut,si isi ridica privirea ca sa vada de cine s-a izbit,Wow!
bm-Da, marog!
April-Scuzama ,dar pot sa te ajut cu ceva?
bm-…….
April-hey? oare dece nu vorbeste cu mine,si dece se holbeaza asa la mine?
bm-da poti sa ma ajuti cu ceva…imi poti spune unde este secretariatul pentru ca portarul dormea si nu am vrut sa il deranjes din somnul lui dulce…
April-:))
bm-deci imi spui sau nu ?se rasti el la April…
April-Pai…vino cu mine caci acolo ma indrept si eu.
bm-ok. zise el nonsalant.Era un baiat foarte fermecator arata foarte bine dar pacat ca expresia fetei lui arata tristete….
April sparsese tacerea,si…esti nou pe aici?
bm-da…tocmai de asta am venit ,ca sa ma inscriu…
April-o sa iti placa la noi,toti sunt primitori…si…Oh am ajuns.
April lua orarul si isi lua la revedere de la…,,of nici macar nu stiu cum il cheama…pff…ia sa ma duc sa-l intreb,,.dar cand se intorsese el nu mai era…,,poftim cum adica nu mai este?unde a putut pleca?”…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu