homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

miercuri, 30 octombrie 2013

Academia Vampirlor by Richelle Mead

academia-vampirilor1


Academia Vampirlor

cartea intai~recenzie~
By CrisuTaCrisTalls
,,Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange''


Ei bine, fie între noi, am auzit tot felul de chestii awesome despre această carte, mai exact de la colegii mei şi de la alţii care chiar mi-au recomandat-o, şi m-au făcut curioasă dar bănuiesc că ştiţi senzaţia când trebuie să cumpăraţi lucruri mai necesare vieţii decât cartea, cică, cum ar fi mâncarea, dar dacă ar fi după mine nu mi-ar fi greu să renunţ o săptămână la mâncare doar pentru a-mi putea îmbogăţi biblioteca măcar cu o nouă şi interesantă carte.

Anyway, ca să nu deviem de la subiect, am reuşit să fac rost de cărţi împrumutându-le de la o bună prietenă, care şi ea este o maniacă a urban-fantasy-ului. Încă de la început am rămas şocată de priceperea autoarei. Este un geniu ca şi mulţi alţi scriitori. Pentru ea: jos pălăria.
Deci, trebuie sa ştiţi pentru început că în această carte, vampirii, se clasează în 3 grupe:
-moroi: vampirii vii şi muritori.
-dhampiri: jumătate oameni şi jumătate vampiri.
-strigoi: morţii vii.


Oooook, acum că v-am lămurit să continuăm:).

După ce şi-au petrecut câţiva ani, mai exact 2 ani, în lumea de afară, Lissa şi Rose sunt însfârşit găsite şi aduse cu forţa înapoi la Academia Sf. Vladimir. O academie unde moroii sunt instruiţi şi protejaţi, iar dhampirii sunt educaţi şi antrenaţi pentru a-i apăra pe moroi de strigoi.
tumblr_mawzncM3BE1qcxcr4o1_500
Rose, fiind dhampir, se antrenează să devină garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, prinţesa moroi Vasilisa Dragomir. Lucrurile se complică în momentul în care Rose se îndrăgosteşte tocmai de antrenorul ei, curajosul, minunatul şi perfectul Dimitri Belikov. Poreclit şi ca ,,Zeu"- pentru că el chiar se ridică la nivelul acestui apelativ în tot ceea ce face.
248859_169064303247743_522744765_n
Doar că o relaţie elev-profesor este cam interzisă, iar Dimitri nu prea vrea să încalce regulile. Şi, la început, a fost atâta de enervant pentru mine pentru că, credeam că ţine prea mult la mândria lui.
,,Oh I see. Is that what this is about? Am I hurting your big, bad male pride? Are you afraid I'll ruin your reputation?"
Dar evident m-am înşelat şi mă bucur:). Se comporta ceva gen: Rose mai fă 10 mile, alergare rapidă, în timp ce eu citesc romanul acesta western.
,,And than suddenly he was there, charging down the hallway like death in a cowboy duster."


Anyway, sunt amuzanţi, cum v-am spus mă bucur că m-am înşelat.

Şi să nu credeţi că numai la Rose se complică treaba...

Lissa fiind ultimul vlăstar al familiei regale Dragomir, îi revine ei treabă de a ţine în frâu greutăţile familiei, şi treaba se înrăutăţeşte, chiar atunci când se părea că devine mai bună, când începe să îi placă de un băiat şi nu orice băiat.

Christian Ozera un băiat al cărei familii a fost dusă la dezonoare chiar de către proprii lui părinţi, ajungând de bunăvoie, strigoi. Iar apoi Lissa îşi dă seama că are o putere neobişnuită, şi aceea de a aduce fiinţele moarte la viaţă...şi multe alte lucruri pe care vă las vouă, doritorii să le descoperiţi singuri.
Şi în final ceva ce vă va frânge inimile: 

“The spell. Victor said you had to want me... to care about me... for it to work." When he didn't say anything, I tried to grip his shirt, but my fingers were too weak.
"Did you? Did you want me?" His words came out thickly.
"Yes, Roza. I did want you. I still do. I wish... we could be together."
"Then why did you lie to me?"

We reached the clinic, and he managed to open the door while still holding me. As soon as he stepped inside, he began yelling for help.
"Why did you lie?" I murmured again. Still holding me in his arms, he looked down at me. I could hear voices and footsteps getting closer.
"Because we can't be together."

"Because of the age thing, right?" I asked. "Because you're my mentor?" His fingertip gently wiped away a tear that had escaped down my cheek.
"That's part of it," he said. "But also... well, you and I will both be Lissa's gaurdians someday. I need to protect her at all cost. If a pack of Strogoi come, I need to throw my body between them and her."
"I know that. Of course that's what you have to do." The black sparkles were dancing in front of my eyes again. I was fading out.
"No. If I let myself love you, I won't throw myself in front of her. I'll throw myself in front of you.”


Asta, cred ca este cea mai trista parte din carte :( dar nu va faceti griji, sa nu credeti ca toata cartea o tine numai in romantism sau tristete, ca asta :). Umorul domneste aproape la fiecare pagina.

My opinion:
Mie, in special, mi se pare ca scriitoarea ne ofera o perspectiva foarte interesanta- mai ales pentru noi romanii- miturilor despre vampiri.
Are tot ce v-ati putea dori: actiune, mister, umor, iubire interzisa si suspansO sa va indragostiti de seria aceasta, va asigur!
Nota mea: 5/5
descărcare


Mulțumim sponsorului nostru, Librărie online Libris!
Dacă doriți să vă cumpărați cărți deosebite, pe site-ul Libris, librărie online, puteți comanda și cărți online în engleză.

2 comentarii:

  1. Am citi AV si mi-a placut foarte,foarte mult! Astept filmul! Dimitri si Adrian sunt foarte buni! Imi place felul tau de-a descrie o carte si citatele ma fac sa imi aduc aminte cu mare drag de serie si sa vreau sa o citesc iar si iar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept, cu chiu cu vai incerc sa ma stapanesc( sa nu-mi las imaginatia sa completeze trailer-ul ).
      Iti multumesc pentru aceste complimente si ma bucur ca te-am putut face sa ajungi in starea de a citi inca o data cartile:)
      Daca esti in Team Dimitri sau doar daca iti place pur si simplu cartea ti-as recomanda sa citesti Fan-ficul din punctul de vedere al lui Dimitri, sper sa fie pe masura asteptarilor tale :)
      Te pwp, Criss
      http://immortalstoriesbycristalls.blogspot.ro/p/cristalls.html

      Ștergere