homeabout me1books reviews1Cristalls book1incomplete series1dear diary1

joi, 2 ianuarie 2014

Un nou inceput cu sau fara noi...

Ei bine, a trecut si 2013 cu reusitele lui dar si cu problemele lui, care sper sa ramana prinse, ca in panzele unui paianjen unde in curand vor fi mancate.

Imi doresc ca eu sa pradesc problemele ( nu cred ca "pradesc"este un cuvant dar ce mai conteaza? ) si nu ele pe mine, sa reusesc sa le distrug pe toate, fiindca in aceasta viata simt ca un drum lung ma asteapta...

Din nou, sunt amagita de timpul ce nu a avut compasiunea de a merge mai incet, totusi, se pare ca reusesc sa-i fac fata dar totusi, simt ca nu este de partea mea.
Cu sau fara noi el va continua sa traiasca.

Noi doi nu prea suntem pe aceeasi unda si ne tocmim mai rau decat insasi diavolul.
Mereu ii place sa-si faca simtita prezenta prin gandurile, deciziile si sentimentele mele si sunt mandra de mine si de restul oamenilor care au trecut de acest an fara regrete si care vor sa faca ceva cu viata lor, pentru ca toti suntem importanti si avem un rol in aceasta viata, asa ca ridicativa panzele si vasliti caci o barca fara vasle nu se poate misca ci doar pluti in deriva, pana se scufunda...

Va urez, tuturor, un an nou fericit plin de impliniri unde dorintele si visele sa vi se poata realiza!


2 comentarii:

  1. Imi place ca esti optimista,multi oameni ar trebui sa iti urmeze exemplul!
    Eu regret foarte mult ca timpul trece foarte repede imi cresc fetele si am multe carti de citit.As vrea sa imi impart timpul scurt intre citit si fete dar mai am multe si nu reusesc sa le impart asa cum as vrea eu! Dar viata merge inainte si ...trece :( :( :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aciunile pe care le face fiecare sunt unice la momentul lor pentru ca, chiar daca sute de mi de alti oameni fac exact acelasi lucru ca tine asta nu inseamna ca fiecare are propriiul lui scop,gand sau plan...
      Intradevar, este greu atunci cand trebuie sa-ti imparti timpul, mai ales cand langa tine se afla niste minuni pe care insasi tu le-ai creat.
      Timpul cu ele este mult mai important decat orice alt ceva, caci nu vei mai putea sa faci acelasi lucru cu ele, pe cand sa muncesti sau sa citesti sau orice alt lucru care nu se schimba in decursul a catorva ani poate fi facut la fel de bine si mai tarziu.
      Si stiu ca nu se prea potrivese cu zicala "ce poti face acum nu lasa pe mai tarziu" dar momentele pe care le alegem sa le traim trebuie sa fie cele mai bine traite, trebuie sa ne gandim ca si cum maine nu ar mai fi o alta zi de trait! Pentru ca nu se stie cand dam coltul!
      Imi cer scuze, cred ca am scris numai aberitati.
      Sper sa nu te fi speriat...
      Iti multumesc pentru complimente :* Criss

      Ștergere